29. marraskuuta 2010

a sleazy balance

kaikesta huolimatta olen verrattain

Olen huolinut halunnut haalinut haljennut

olen irtohiuksia ikkunan säröissä

olen henkisesti ruumiillisesti koneellisesti poissa

olen kulunut aihe kuten kuu tai

vaankappale purettuna pihamaan valkeiksi juoviksi

vain; kappale

olen kävelyä pintaa joka ääntelee kuin jää

ajattelen sinua tai teitä tai joitakin jokiakin

olen hämärän öljyväreissä tai vain siveltimessä

Olen enemmän olen

huomion vaihdos kuvauksen kohteesta pikselien muotoon

olen konehaltija tajunnan kartografiassa

Megatron suomalaisessa nykyrunoudessa

kehon rakentaja muodon muuttaja olen muutakin olen

todella huono david bowie

näyttelijättären katsoessa kameraan kuin vahingossa olen tuulen pyörteillessä hiuksissa

taivaansinisen siirtymä intiankeltaiseen

olen hyvin hiukkanen

peribrittiläinen

kuin sormissa perhosen siipien pigmentti olen

pihkasta hiottu ja kiillotettu olen epäilemättä pikkuvanha

lasi pahvi paperi muovi

heijastus öljykalvossa pitkin metallin pintaa

olen geoterminen metrinen potentiaalinen maattinen poliittinen mantinen

olen kaatunut pää olen puutunut kuu

Olen loppunut

olen ajatella mitään

ja nukkua

hyvä olen ja thaipoikia

veteen pakenevia kaasuja hienojakoista kalkkia

olen sateen jäljiltä

ja maassa olen auringon peilit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti